Susu Kambing Faa-Iz

Nikmati keenakan Susu Kambing Faa-Iz yang memberi banyak manfaat kepada kesihatan tubuh badan kita. Amalkan minum Susu Kambing Faa-Iz setiap hari dan kekal ceria.

Kalsium Menguatkan Tulang Badan

Susu Protein A2 Beta-Casein Terbaik

Magnesium Untuk Jantung Sihat

Membantu Menurunkan Kolestrol

Mudah Dihadam Dalam Badan

Kandungan Laktosa Yang Rendah

Mengimbangi Tahap PH Badan

Formulasi & Khasiat

Susu Kambing Faa-Iz amat disarankan pengambilannya oleh semua peringkat usia seawal umur 3 tahun. Ini adalah kerana selain ianya merupakan satu minuman sunnah nabi, ianya mempunyai kebaikan yang tersendiri untuk menjaga kesihatan. Di antara khasiat dari formulasi yang utama Susu Kambing Faa-Iz.

Beras Perang

Kandungan karbohidrat (kanji) 80% sahaja berbanding dengan beras putih sesuai untuk yang mempunyai masalah kencing manis. Mengandungi vitamin B yang amat sesuai untuk masalah sistem urat saraf seperti kebas kaki dan tangan.

Ginko Biloba

Ginkgo biloba dikenali sebagai “Herba otak” kerana ia dapat membantu meningkatan daya ingatan dan kecerdasan otak yang baik untuk mereka yang sedang menuntut juga untuk melambatkan proses demetia (nyanyuk) untuk semua golongan tua dan muda.

Kurma

Kurma mengandungi vitamin B6 yang boleh membantu tubuh badan mengatasi tekanan dengan menggalakkan penghasilan 2 jenis hormon untuk otak. Kurma juga mempunyai ciri sebagai agen antioksida untuk penjagaan jantung.

Garam Bukit

Garam bukit dapat membantu dalam masalah sistem penghadaman. Garam ini dikatakan dapat menyingkirkan cacing dalam perut, melegakan sakit perut dan jangkitan pada perut serta melancarkan aliran jus hempedu.

Sijil Halal JAKIM

Harga Terbaik Dari Kami

Member

RM39.90

DSA (Dropship)

RM36.00 Sekotak

Pembelian

6 Kotak Untuk DSA (Dropship)

Agen

RM32.00 Sekotak

Pembelian

30 Kotak Untuk Menjadi Agen

Testimoni

Saya sudah lama mengamalkan susu kambing faa-iz dan ia sememangnya baik untuk kesihatan..sangat senang berurusan dengan Pn Shima..whatspp dia memang cepat dia balas..stok pun sentiasa ada sebab Pn Shima ada 6 pejabat mengendalikan susu kambing faa-iz..alhamdulillah….

Seronok bila dah start minum susu kambing faa-iz. Pagi2 pun badan ringan jer nak bangun. Tenaga kita sampai malam. Alhamdulillah.

Dulu saya hampir kena kencing manis. Lepas amalkan susu kambing faa-iz ini alhamdulillah gula dalam badan turun jadi normal kembali.

Nak tidur malam dulu memang susah. Saya tak tahu nak buat apa. Selepas saya minum susu kambing faa-iz ini, alhamdulillah senang tidur malam.

Saya sebelum ini susah nak bersenam sebab masalah jantung. Start saya minum susu kambing faa-iz, saya dah boleh mula bersenam, alhamdulillah.

Sekarang saya pagi2 mesti berak lepas sarapan. Susu kambing faa-iz membantu badan saya hadam makanan yang saya makan, alhamdulillah.

Saya dulu dah nak kena penyakit jantung tapi lepas minum susu kambing faa-iz ini alhamdulillah, saya check jantung dah normal, takde darah beku.

Saya belum ada penyakit apa-apa lagi tapi suka minum susu kambing faa-iz. Sedap dan setakat ini badan saya sihat macam biasa, alhamdulillah.

Saya selalu risau kolestrol badan saya sebab dulu selalu minum susu lembu. Lepas minum susu kambing faa-iz ini sy check kolestrol turun, alhamdulillah.

Sebelum ini bangun pagi tulang belakang saya memang sakit. Dah lama-lama saya minum susu kambing faa-iz alhamdulillah, tak sakit tulang lagi.

Dulu badan saya cepat penat, buat keje sikit pun dan lembik. Lepas saya minum susu kambing faa-iz pagi2, badan segar sampai malam, alhamdulillah.

Agent Dropship Diperlukan

Kami mencari agent dropship bagi produk kami Susu Kambing Faa-Iz di Johor. Disamping mengamalkan minum Susu Kambing Faa-Iz untuk kesihatan badan, anda juga boleh menjana pendapatan sendiri bersama kami. Isi kan maklumat anda di bawah dan kami akan hubungi anda dengan segera.

Hubungi

Kami mempunyai 6 pejabat stokist di Johor seperti yang tertera di bawah. Anda tidak perlu risau jika kehabisan stok kerana kami sentiasa bersama anda. Call atau whatsapp saya Pn Shima 013-7720807 untuk sebarang maklumat.

Pejabat Pasir Gudang HQ:

No. 5 Jalan 9/9, Perjiranan 9 Taman Air Biru, 81700 Pasir Gudang, Johor. (Bersebelahan Poliklinik Penawar)

Pejabat Taman Scientex:

No. 36A Jalan Belatuk 3, Taman Scientex, 81700 Pasir Gudang, Johor. (Cawangan Terbaru)

Pejabat Kota Masai:

No 15 Jalan Mangga 1, Taman Kota Masai, 81700 Pasir Gudang, Johor. (Bersebelahan DGM motorsport)

Pejabat Tebrau:

No 4 Jalan Kencana Mas 1/2, Kawasan Perindustrian Tebrau 3 Taman Daya, 81100 Johor Bahru, Johor. (Depan Puspakom Taman Daya)

Pejabat Kompleks Pasir Gudang:

L2-37 (Aras UTC) Kompleks Pusar Bandar Pasir Gudang, 81700 Pasir Gudang, Johor. (Cawangan Terbaru)

Pejabat Taman Rinting:

B-05 Mydin Mall Taman Rinting, 81750 Masai, Johor. (Cawangan Terbaru)
Open chat